Hiç Bir Zaman


Yeni evime alışamamışken, kafam bilumum dünyadaki her şeye bozukken, ne düzene ne de insanlara bir mana vermezken, dünya rakı haftası gelip çatmış iken, havalar soğumuşken,beynim kıvrım kıvrım kıvranırken, ruhum güvertede salınırken, kalbimin akordu tutmazken, gitarımla aramıza kara kediler girmişken, okumak da çare etmezken, nakaratlardan sıkılmışken, yaz yaz yaz bir teze varamazken, bir yılın daha sonlarına gelmişken, ben konuşup konuşup hiç bir şeyi anlatmayı beceremezken; ancak bir Ortaçgil şarkısı anlatabilirdi beni:

Sen git çay koy 
Ben çok şaşırdım 
Bu ev benim için biraz yeni 
Sen şuraya otur 
Ben de buraya 
Birisi müzik koysun 
Ya ondan sonrası? 
Ya da hiçbir zaman 
Zaten sözcükler kilitli 

Sen bir şeyler ye 
Ben de bol sigara 
Bir tek renkler değişsin 
Sen gözlerime bakıyor gibi 
Ben kaçıyor gibi 
Ya da tam tersi 
Ya suyun öte yanı?
Ya da hiçbir zaman 
Zaten sözcükler kilitli 

Laf arası sessizlikleri 
Tedirgin ettiğinden beri 
Küçük gerilimler... 
Sen kurtarmaya çalış 
Benim umurumda değil 
İşler sarpa sarmadan 
Ya her yer fırtına 
Ya da hiçbir zaman 
Zaten sözcükler kilitli 

Konuştum,konuştum 
Bir baktım ki daha başlamamıştım 
Konuştum,konuştum 
Anladım ki hiçbir şey anlatamamıştım


Yorumlar

Ben de sana İsmail Abi repliği yapıyım o zaman: Herşeyi salla ama çayı demle hacıııı...
Çinka dedi ki…
Yaşasın İsmail Abi yaşasın Azlıcan o zaman!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mor

Mor Menekşe Aç Dostlar ve Altın Gözlü Çocuk

Kuyara & Adako