siperde perende


Ben Lazikadan kalktım geldim bu sabah.Bulanık mavilerine baka baka Karadeniz'in... Çokça gülümsedim aydım, aydınlandım; gıcır gıcır, sımsıcak kitaplarla karşılandım ve ben bir şiir tuttum bu sabah:

Kim der ki "Mukadderat sicimi beni bağlamaz"?
Askını, kaskını, maskeni taksan bile...
Namluların nazarı değdiği zaman
Azrail'in menzilinde kim sakarlaşmaz?

Kim der ki "Ebediyet kullanışsızdır"?
Üçüncü günündeyken üç günlük dünya
bana belki sevap kazandırır
çocuklarım var diye sürdürdüğüm vardiya

Kim der ki "Gençliğimi israf etmedim"?
Kim ne derse desin, ıslık değil parola çığlık.
Siperden mezara tepemdedir her daim
Yüzbaşı Güz, Albay Ölüm ve General Ayrılık.

Murat Menteş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mor

Kuyara & Adako

Mor Menekşe Aç Dostlar ve Altın Gözlü Çocuk