Gezelim çilli güzelim;)

Çilli Güzelim;)


Yirmilik dişimin ağrıları, ateşim çıkmış al al yanaklarım, kahkaha atmaktan resmen acıyan yüz kaslarım, bağır çağır ders anlatmaktan bitap boğazım, yağmurlu havanın gereği topuklu botlara geçişin ayaklarıma verdiği sızı, derken baktım; bir ayı daha geride bıraktık bırakacağız.Koş koş, yarış klavyenin başına geçtim; son bir gayret parmaklarıma kuvvet hadi bakalım. E yazacak çok şey birikmişken içimde mi kalsın hepsi acaba? Cıııkss! Kalmasın!:)

Gözlerim yollarda amazondan beklerken kafademisyen 
kitaplarımı, kendimi başucumdaki doğum günüsü kitaplığıma saldım. Öyle dünyalara girdim, o kada güzel okudum, o kada içlerine daldım ki; bulamadım kendimi. Zaten affetmiştim kendimi evvelinden, ooh üstüne bir de özgür bıraktım. O dünyalarda dolaşırken bir de çekirdek ailemi yanıma aldım ve uçtuk sıcacık masmavi bir diyara, 
sarı bir masal sarayına. Şelalelerin altında sırılsıklam dilekler tuttum, meltem rüzgarı eserken çingiş pembe fıstık yeşil hamaklarda, ruhumu huşu içinde bir o yana bir bu yana salladım, nam nam nam lezzetler diyarına düştüm, tam çilli güzelim misali; rakı içtim, şarap içtim sallandım, fotoğraf çekmelere, yüzmelere, gezmelere, fasıllara doyamadım.Bayram güzel şey, tatil daha da güzel, hem bayram hem tatil ise tadından yenmeyen bir şey! En kötüsü böyle nice bayramlara diyelim;)


Düden Şelalesi

Gün batarkene

Akdeniz Akdeniz senden aslımız
masmavi bir aydınlıktan gelir neslimiz*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mor

Mor Menekşe Aç Dostlar ve Altın Gözlü Çocuk

Kuyara & Adako